fredag 16 oktober 2009

Sömnsvårigheter...

Det är helt omöjligt att försöka sova på morgonen. Vaknar kl 5 och kan INTE somna om. Börja tänka på skatten i min mage som inte gör så mycket väsen av sig nu men som förhoppningsvis gör det i mitten på juni.

Vaknar med oro men mest nervositet och då går det inte att försöka andas lugnt och somna om. Det är lönlöst.
Nu (eller för 1,5 h sen) vaknade jag och tänkte på vår första jul ihop med pyret, hur mysigt det skulle bli och så.

För övrigt är jag gigantiskt trött under dagarna så jag skulle behöva få de extra timmarna att sova så att jag orkar med jobb.

Idag kommer att bli en tuff dag, ska jobba mellan kl9-17.30 och sen ska jag vidare och fixa inför ett bröllop som jag och min älskling (+ ett par till) ska vara värdar på. Vet inte riktigt hur jag ska orka men det kommer nog att gå bra=)

Är väldigt hungrig hela tiden oxå, det är ju bra.

Bad till Gud i förrgår att jag nu minsann måste få lite gravidsymptom, tycker att det varit lite tomt på det men nu börjar dom smyga sig på, trötthet, illamående(äckelmagad) och hungerkänslor... Just det, har fått massa plitor på bröstkorgen, det har jag aldrig.

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar