måndag 10 maj 2010

Lite mage

Nu är det inte långt kvar tills vi ska få träffa denna lilla krabat som lever runt i min mage. Det är så spännande och häftigt alltihop. Det är verkligen ett mirakel som växer i min kropp.
Vi är så sjukt tacksamma till Gud att vi får uppleva detta. Det är nog det största man kan vara med om!

Tänkte slänga in lite bilder på hur magen har växt under den här tiden.

Vecka 11


Vecka 23


Vecka 25


Vecka 30


Vecka 35


Då är jag så här stor nu då och större lär jag väl bli. Känner mig klumpig men det får man ju räkna med. Som sagt det är ju inte jäätte långt kvar fast det beror ju på om den behagar att stanna längre än till den 16 juni. Det får man väl räkna med.

Hej hopp

9 kommentarer:

  1. Ååå va härligt! Vet du, ibland kan jag lite sakna magen. Det var så speciellt och mysigt på något vis. Man är så nära, trots att man aldrig möts på riktigt... Det är verkligen som du säger, ett MIRAKEL! Och sen blir det bara bättre o bättre för varje dag som går :) KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen härligt! Man är liksom aldrig ensam=) Det är många som säger att de saknar magen och jag kan nog faktiskt förstå det. Att känna att det rör sig och man kommunicerar med varandra fast att man inte kan se varandra. En märklig men härlig känsla.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Underbart!!!! JAG är rörd och såå glad att se dej. Du är vacker med din fina mage! Saknar dej. Hade på något sett missat att du har en blogg. Kul!! Då får jag se dej lite oftare. Jätte mysigt att titta in. KRAM mp

    SvaraRadera
  4. :) Du e så fiiiiin atte!! Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Maria: Tack du är så go min vän! Saknar dig oxå. Kommer till Mellerud i helgen vi kanske hinner träffas nån gång? Har inte varit jätte offentlig med min blogg. Jag är inte så flitig på att skriva heller.

    Anne Linn: Tack fina du!! Vad betyder atte? KRAM till dig

    SvaraRadera
  6. Haha... jag trodde inte jag kunde några norska ord och uttryck längre.. Det är bara en slang... som "Du e så fin så"... :)

    SvaraRadera
  7. Du är en sån som borde gå med mage hela tiden, jättevacker ju! ;o)
    Stora kramar

    SvaraRadera
  8. Tack Malin va snäll du är! Man känner sig ju dock inte så vacker ;) Hur är det med dig? Vilken vecka är du i nu? KRAM

    SvaraRadera
  9. Hej!
    vi mår fint, det är mest bara jag som gnäller :o) Är i v26, men ser ut som att jag ska ha samtidigt som du... ha det gott!

    SvaraRadera